Lördag

Idag har jag tillbringat min dag på ringvallen. Det var ju fotbollensdag så jag skulle stå i kiosken, fick en bra tid iallafall och slapp komma till halv åtta som Sofia, Gita å Liv fick göra. De såg rätt så trötta ut när jag kom och bytte av dem klockan 12.
Kom in många små fotbollsspelare och skulle handla godis. Det kom in en liten kille som skulle försöka få en gratis cola, men det fick han ju inte. Då kom en annan i hans lag och fråga samma sak, sen kom nästa å nästa.. så fortsatte de så. Orkade inte säga nått tillslut, men dem tyckte tydligen att det var väldigt roligt.

Det är ganska svårt att stå i en kiosk, och låta bli att köpa å äta massa grejer. Jag lyckades inte så bra, blev en hel del gott att äta å dricka. Nu är jag väldigt mätt iallafall.

Sedan kollade jag på  A-lagets match, med min gamla lagkamrater från div.4.  Dem VANN!!! Vinst mot brommapojkarna med 5-0, riktigt bra!!! GRATTIS TJEJER!!!

Nu blir det hem till en kompis, vi ska försöka oss på att laga en tacopaj och sen blir det filmkväll. 
Hejdå och ha en skön ledig dag imorrn.

/SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0