Måndag 10/8

Vi bestämde idag på spelarrådsmötet att vi ska fixa en burk med lappar där man drar en bloggare varje vecka. Och så klart blev det jag, Elin Löfvén, så denna vecka är det min tur igen.

Dagen idag börjades med en stor amerikansk frukost. Scramble eggs och amerikanska pannkakor. Hade dock aldrig gjort det innan men det var blev mumsigt. 
Den fortsatte med lite basket spel med pojkvännen och hans kompisar.
Sedan var det dax för träning. Ganska jobbig, avslutades med de satans häckarna.
Nu ligger jag i min säng och kollar på de allra sista avsnitten av OC. Ja jag är kanske lite efter men så är det.
Nej nu måste jag skynda mig innan det blir tisdag och helt fel datum, haha.

Får väl fortsätta med traditionen..

Dagens:
"Vad heter en av världens tunnaste böcker?"
"Vad män vet om kvinnan."

Så, ni kanske inte hinner se detta nu.. Men god natt och sov gott nu, eller till er andra god morgon!

Elin Löfvén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0