Onsdag 12/8

Sådärja, då var det dax igen..
Idag under min händelserika dag kollade jag på film, jag vet chockerande.. Bröllopsduellen blev det, riktigt bra tycker jag.
Sedan var det dax för U-lagets första match sedan ledigheten.
Vinst mot Surahammar med 5-0. Började ganska segt, ingen som riktigt vågade gå in i närkamperna. Jag där emot hade mycket att göra.. Jag vs Myggorna. Vann nog tillslut med en 25-0.

1:a målet gjordes i alla fall av Elin Hammar som dundra in returen från målvakten. 
2:a målet gjordes av Mikkiz Koskijev som blev frispelad och kunde lägga in 2-0 snyggt med vänsterfoten.
3:e målet la Annika Eriksson in på volley efter fint framspel av Elin Hammar.
4:e målet nickade Elin Hammar in proffesionelt efter frispark av Malin Hising.
5:e och sista målet rundade Annika Eriksson målvakten (som vi tränade på igår) elegant och fastställde slut resultatet.

Vi hade en seg start, med vi kom igång och stundtals spelade vi riktigt, ursäkta, jävla fint!
Måste också tillägga att det var Malin Hisings första match på typ 3 månader ;)
Så tre sköna poäng till oss i U-laget också.

Och eftersom att alla va så himla duktiga på att gissa (inte en enda, förutom mig själv) så blir det väl en historia idag..
Svaret var i alla fall -smörgåsen!!!!!!

Dagens:
En blondin och en brunett var ute och gick..
Då säger brunetten: -Titta en död fågel!
Blondinen svarar: -Vart? Och tittar upp i luften..


Så, tack för mig då för denna dag..
Ses imorgon på träningen.
Och just det måste också gratta Malin Reuterwall som ska träna med Hammarby i höst.
Ses imorrn!
God natt & sov gott :)

Elin

Kommentarer
Postat av: Hising

Tack för att du nämnde mig iaf ;)

2009-08-13 @ 21:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0