Tisdag 11/8

Jaha, då sitter jag här igen då och försöker komma på något intressant att skriva..
Idag har jag faktiskt inte gjort något speciellt. Sov länge, sen kollade jag på en bra film.
Träning gick inte alls bra för min del, jag vet inte, det funkade inte idag bara.

Imorgon är det höstpremiär för U-laget också. Borta mot Sura. Det ska bli roligt! Då ska vi prova det nya spel systemet, ska bli intressant att se om de passar oss lika bra som de gör A-laget. Det är i alla fall samling 17.15 imorrn för det som glömt, haha.

Nu tänkte jag bänka mig framför tv:n och kolla på "So you think you can dance".
Fast först..

Dagens gåta:

Vilket djur kommer smöret ifrån?

Ni kan gissa i kommentarer grejen.. haha!
Svaret kommer imorrn.

Så, U-laget kommer taggat imorrn till match och resten får väl ha en skön ledig dag.
God natt & sov gott.
Elin


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-08-12 @ 15:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0