Tisdag 18/8

Jaha då var det dax för mig, sara marttiin, att börja blogga. Jag har ju lyckats sluppit undan varje gång, så det kanske var på tiden att det blev jag då. Ska försöka att inte tråka ut er allt för mycket. 
Okej... hmm vad ska jag skriva mer.. jo träningen idag var blåsig, kall å regnig, inte så skönt precis. Känns verkligen som hösten är här snart, men några dagar har man ändå kvar på sommarlovet så sommaren får gärna hålla ut lite till.
Imorgon har u-laget match mot Munktorp som vi vann med 5-0 mot förra gången, så jag hoppas på ytterligare en vinst och med många snygga mål. Eller fula mål oxå för den delen, bara de går in haha. Så samling kvart över 6 imorrn på Ringvallen!! Towa var noga med att säga tiden två gånger till mig eftersom jag har en förmåga att jämt glömma bort, men nu kom jag minsann ihåg!:D

Nu ska jag äta kvällsmat, ser att det står framdukat en stor tallrik med köttfärssås o spagetti. Vilken service Mums!!
Vi hörs imorrn.

/ SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0