Torsdag 20/8

Idag har jag varit borta hela dagen, vart en liten dagstripp, eller vad man nu ska kalla det. Bäst att passa på innan skolan börjar igen, vädret har ju varit toppen idag oxå!!
Måste berätta att jag åt Sushi för andra gången i mitt liv idag. Hatade sushi första gången jag åt det och ville aldrig mer smaka det. Men ser så himla gott ut när man ser andra sitta med de där pinnarna å doppa sushi bitarna, så bestämde mig för att ge det en till chans. Det var faktiskt riktigt gott men var tvungen att äta med gaffel, fick inte till de där jäkla pinnarna. Men men nu ska jag sluta skriva om min sushi upplevelse,, såg ni Usain Bolt på tv nyss? Där går det undan, världsrekord igen!

Då var det fredag imorrn, känns alltid så härligt på fredagar för då har man hela helgen framför sig. Men denna fredag blir den sista på sommarlovet och det är bara helgen kvar till skolan börjar..  jaja får nog trösta mig med lite lösgodis och en bra film nu :P

Hejdå och God natt.

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0