Pigg idag

Skönt med en lugn lördag så man är människa på söndan.... Ni vet, vi rutinerade partypinglor..
Får ju passa på ett tag till eftersom det inte blivit några matcher än pga knät =)

Inte lika varmt idag längre, men ska ut till björnön ändå o försöka göra nåt åt blekheten.... Annars blir det att fuska lite i solarium! Nej nej, jag vet att det inte är nyttigt egentligen.... men vad ska man göra? Försöker att hålla det till bara vintern annars, började me det för några år sen när jag en dag insåg HUR blek jag verkligen blir på vintern... Samma dag kom TRE olika tanter på jobbet med samma fråga "Men Erica, hur mår du?? Du ser jätte blek ut, har du feber??" Eh....... nej... jag ser ut sån här på vintern.... Det var droppen, så där fick solariet komma in i bilden o styra upp så tanterna slapp oroa sig över det;)

Nästa vecka blir det lugnt på träningsfronten, blir några styrkepass men ingen löpning. Men veckan efter lär vi väl alla börja ta tag i det hela.... För kom ihåg att vi ska ha konditionstest igen innan Falkenberg *wohooooooo* He he he, värre för er andra, jag kan skylla på knät;)

Ha det guld allihoppa så ses vi om 2v ungefär =)

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0