Var är regnet?

Å där blev det torsdag lika snabbt =)

Sov på stan inatt (blir lite delat boende när man har varsin lägenhet) å är impad av grannarna i huset mitt emot. Power Meet närmar sig, så dom börja väl parta vid 19 nångång, vaknade till vid 04.00 och they were still going strong... He he, får ge igen så fort semestern börjar.

Nu ska jag till Bettan o träna lite, vi hörs senare!

Nån mer förresten som undrar var ovädret tagit vägen?? Tror vi blir blåsta på åskan....

//E.


Så där då, varit o kört lite styrka, den ni:P Antar att alla kommer va riktigt hurtiga o fylla i träningsdagboken varje dag..
........eeeeeeeh NOT! Näe, lite vila kan behövas för allihoppa nu å få ladda batterierna till hösten igen.

Bettan var Kung på att knäcka iordning min rygg idag:) Var till Eddie i måndags för e så himlans stel, fick höra det man alltid får höra "Du måste stretcha meeeer" vadå?.... Har ja inte gjort det de senaste 15åren så borde man inte behöva nu, för det kan absolut inte vara därför man är stel som en gammal 95-årig tant i DÅLIG form ;)
Iaf, blev bara värre tyvärr efter att sadisten hade stretchat mig, men idag fick Bettan till det istället! Lite knak hit o lite knak dit, sen smällde det till lite trevligt i ryggen o de börja släppa=)

Nu ska jag hoppa på hojen igen (japp, tycker det är himlans kul o ha tagit kortet å de kommer ni att få höra många ggr, hi hi) sen köra ner på stan till flickan min... lär bli en hel del raggare att köra slalom mellan, but I like it =)

Ha en fin kväll o gör inget jag inte hade gjort;)

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0