09.03

Guten morgen gott folk!
Nu har vi ätit frukost och jag är trött....
Blev lite ledsen när jag insåg att det inte fanns nå bacon, men det är bara att bita ihop.
08.00 ringde klockan hade väl inte vart helt fel att ligga kvar någon timme till men vad gör man inte för laget =)
Nu har Julia klämt ur sig att hon har en kamera med sladd till som hon absolut inte kunde tagit fram lite tidigare, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den lilla missen men det kommer några bilder nu istället.
Lunch 11.45 tror jag det va
Match 15.00
Åter kommer efter matchen, kanske tidigare..

heejråå barn =)


Mitt och ancis rum, carro är på besök


Natta skrämde livet ur mig och som straff blir hon med på närbild ;)


Vicki, Amända och elins rum

Kommentarer
Postat av: amanda och julia

bra jobbat jillan. :D Du är ju en riktig hejare på det här med att blogga, nästan så du skulle fortsätta ännu en vecka ;) vad säger du om det? :D:D

2009-06-27 @ 18:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0