19.50

Förlust 1-0, känns ganska tungt!
Om man nu ska va lite positiv så tycker jag att det var ett fall framåt spelmässigt, vi låg rätt i positionerna och hittade varandra mycket bättre än tidigare matcher. Jag hoppas vi kan fortsätta såhär nu, så ska det nog gå bra i höst!
Och nog borde vi ha haft en trea med oss hem men det var det lilla extra som fattades. Tyresö borta på onsdag, ingen omöjlighet och där kommer vi då få kämpa för några poäng.
Nu sitter vi i bussen jag tror vi är i härnösand så det är några timmar kvar till västerås.
Snart ska vi få glass, mumma! Jag hoppas på att det blir sandwich men eftersom det är julia som shoppar och hon tydligen inte är något större fän av sådana så jag får nog nöja mig med något annat.
Bohm, Jögge och Bengan vill iaf ha den STÖRSTA glassen som finns, så det återstår och se vad det blir men kan ju tycka att dom borde ha lite inflytande :P
här kommer några kort från lite av varje också.
nu har ja försökt laddat upp kort sen i härnösand (vi är i sundsvall) och vi kan väl konstatera att det går sådär så nu struntar jag i det jag hoppas ni nöjer er i alla fall.....




Kommentarer
Postat av: reuterwall

Måste säga att det är dålig uppslutning till volleybollen, det lät ju so många var med på det igår! Då taggade jag ju i onödan.. Fan

2009-06-28 @ 11:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0