20.48

Nu har vi precis ätit på scandic i sundsvall, köttfärsås och spagetti vilket smakade helt ok. Jag och Vicki ska kolla på australia tänkte vi men vi upptäckte nyss att det inte fanns någon text och eftersom ljudet är lite si och så på laptops så går det inge vidare för oss men vi får se om det kanske löser sig på nåtgot vis, jag har ju ett par hörlurar vid min plats men vi får se om jag pallrar mig dit snart.....
Resan har gått bra hittills inga större bekymmer, vägen var dock lite guppig ett tag när vi satt och kollade film men annars så har det gått som på räls :P
Jo så har vi stannat en gång till vid 5 tiden ungefär, där blev det en sandwich (glass) och lite chips som jag och vicki sitter och trycker i oss nu, chips är nyttigt!!
Nästa gång jag skriver har Amända lovat att vara med så då hoppas vi på succé.. Tror det blir när vi är frammer i ö-vik där vi ska övernatta.

see yaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0