22.57

Nu är vi på hotellet i övik! och amanda och jag ska skriva varannan mening för det är hon skyldig mig....
(Amända börjar)
-jag har fått en fin säng!
-Det är en halv bäddsoffa!
-bara för att vi sover 3 stycken i ett rum för en.
-Stackars Amända hoppas hon inte ramlar ur.
-om jag inte ramlar ur så ramlar väl sängen ihop, fast det har ju jill lovat att den inte ska men man vet ju aldrig.
-Jag ljuger aldrig, men nog skulle det se kul ut!

-jag bor med vicki (som tog den fina sängen) och elin (som tog soffan), väldigt snällt att den som är störst får den minsta sängen.
-Men Amända är glad endå, själv bor jag med anci vi har det bra för vi är bara två, hihihihihi slå det du amända.
-ju fler desto roligare!
-Njaa för du får ligga och lyssna på när två snarkar och jag bara en.
-det ser jag fram emot.
-Det kallar jag laganda!

-det fanns vissa i bussen som hade stora problem att få igång en film, först var det bara bild sen var det bara discolampa sen var det bara ljud, efter en timmes jobb så fick dom tillslut igång filmen med både ljud,bild och text ! men då var vi ju redan framme vid hotellet.
-Men vi hoppas dom är bättre på andra saker istället, för deras skull, fotboll kanske?! nu är vickis och min chipspåse slut också, och amända är avis för hon inte fick några.

Vi ursäktar för det mycket tråkiga och ointressanta inlägget men vi börjar bli lite trötta.
imorgon ska vi berätta om frukosten det blir intressant vill jag lova!

GOD NATT BARN =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0