åh, jag som älskar att skriva...

NOT. Jag är den som tycker det är ganska kul att läsa vad andra skriver men ingen höjdare på att skriva själv. Får försöka göra mitt bästa. :)
Okej, det är iallafall jag Vicky E som skriver nu. För tillfället halvligger jag i min säng och skriver lite med min pojkvän på msn, han är nämligen i Bulgarien och softar. Eller han är där med juniorlandslaget och ska spela match mot Bulgarien. Inte alls avundsjuk på att få nästan gratis semester och 35 grader i skuggan... Själv drar jag till Turkiet om 19 dagar, ganska härligt det också!
Nej, nu ska jag lägga mig och kolla på Twilight, hyrde den på ica idag, 10kr mohaha :D jag vet att jag är lite seg på att tycka om den, såg den första gången för tre veckor sen så nu gillar jag den när alla andra har gått vidare. menmen :) så är det att vara seg. Ses på träningen imorgon tjejer, bara ladda ladda !

// Vickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0