busväder

det bara vräker ner massa regn, att det aldrig tar slut. Jag som vill till affären och köpa chips, är så sugen på det. får se om det blir av. Hade en kul kväll igår iaf, sov ganska länge idag först till halv elva då blev jag väckt av filip sen somnade vi igen vid typ halv ett och sov tills kvart i två :D Det är ju tur att det är regnigt för då missar man ingen sol. Om det hade varit sol hade man kunnat lega ute och sova/sola. två flugor i en smäll. När jag tittar ut blir man inte så sugen på något, hela grusplanen utanför är en STOR vattenpöl.. fyyy. 
Tror att idag är sista dagen för mig, skönt:) har inte så mycket att skriva här i bloggen så ser fram emot att läsa nästa bloggare istället :D kanske slänger in ett inlägg ikväll annars tackochhej för mig! Ses på träningen imorgon! För nu ska jag gå och hoppa på filip tills han inte står ut längre:)

// vickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0