:)

just nu sitter jag framför tvn och tittar på sex and the city
på trean och äter glass :D regnigt och kallt är det men lite
glass sitter aldrig fel, i alla fall inte i mina ögon ;P
va och tittade på a matchen i regnet. tycker det kämpades
på väldigt bra men tre poäng hade ju varit skönt. men men
man får ta med sig att det var klart bättre idag i allafall,
även fast det va svårspelat i regnet. men en poäng blev
det! bra jobbat tycker jag ialla fall tjejer!

ska kila nu för alex kommer och hämtar mig, det blir
en snabbis till hans syster innan det är dags att lägga
huvudet på kudden. måste ju vila upp sig inför vad som
väntar imorn nämligen midsommar ;) blir att äta med
massa kompisar och sen dra vidare, roligt ska jag ha
i alla fall :)

natti natt
lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0