fifth day

nu har snart hela veckan gått, bara helgen kvar, wiihooo :D
jag fick ledigt från jobbet på kalle på spången i helgen så
det blir att göra vad jag vill :D skööönt!
har precis gått upp och sitter nu och käkar frukost och njuter
av att vara hemma själv med min pojke och ha det mys :)
the family åkte till våra kusiner imorse och ska spendera
helgen där så det blir en ensam helg för min del. eller ensam
och ensam blir jag inte men i från familjen. det blir att fira
midsommar med alex och massa vänner, blir att äta gott och ha kul!

det bli att snart bege sig till affären för att handla allt inför dagen
för att sedan hoppa in i duschen och fixa mig innan vi drar och
käkar med massa kompisar :) får hoppas att vädret uppför sig bara
men det är tveksamt. det ska i alla fall bli bättre nästa vecka, sol och
värme har lovats, så hoppas hoppas hoppas! :)




hoppas ni får en toppen dag och glad midsommar på er :)
tjingeling så länge
lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0