hellre sent....

Ojoj somnade visst igår innan jag hunnit skriva.. Dåligt av mig, jag ber så hemskt mycket om ursäkt!
Men eftersom minnet är på topp så kommer jag fortfarande ihåg gårdagen som om det vore igår! hihi :)
Som jag tidigare nämnt så ringde klockan vid tio som vanligt och även denna dag sken solen, vilket gjorde att denna dag som så många andra soliga dagar tillbringades på löga. Dock var det lite mycket moln för min smak men det vore ju synd att klaga så det gör jag inte!
Eftersom dagen var träningsledig så kunde man ligga där hela dagen utan att få dåligt samvete!
Vicki kom och hälsade på vid två tiden också mycket trevligt måste jag säga..
Ungefär vid fyratiden bar det av hemåt, duschade lite snyggade till mig med lite mascara för att sedan dra ner på staden för att se på bio vilket får bli (eftersom vi inte hade någon träning måste jag ju ta något annat) :

Dagensfilm som är baksmällan, mycket rolig faktiskt. Den rekomenderar jag starkt!!

Nu ser jag fram emot en intressant träning med jögge, återkommer ikväll om jag nu lyckas hålla mig vaken lite längre ikväll... Ligg inte i solen hela dagen nu barn, för då blir det nog ingen vidare träning och det vore ju onödigt :P

puss å kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0