Konditionstest, man tackar

Tajm for me to blogga! =)

Idag var de äntligen dax för att få vara med på ett fotbollspass, efter månader av rehab pga korsbandsoperationen. Laddad som en tok!!! Tyvärr va inte mitt minne lika laddat, för hade lyckats förtränga att just idag skulle vi ha konditionstest.... Hmm.... gjorde det inte lite extra ont i knät ändå, fast kom fram till att det var latmasken i mig som skrek av smärta;) Så bara att bajt togädöör o springa Yo-yo testet Jörgen så snällt lagt upp. Man fick ju dessutom lyssna på en politiskt korrekt röst från bandspelaren som berätta hur himlans några vändor man sprungit ;)

Hur det gick? Tja, säger bara att jag kan iaf skylla på rehabstiden att konditionen inte riktigt är på topp än.... Slut på den diskutionen=)
Förresten, RESPECT till Bettan som knäckte alla våra småttingar, hi hi (men Vicki var riktigt stark hon med)

Hoppas vi ses på träningen imorgon om inte jobbet ställer till de för mig!

God natt & peace out!
//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0