natti

kom precis hem från min käraste alex:) vi har grillat
och haft det mysigt. jag har övningskört med min moster
lite ikväll också vilket gick prima ballerina! börjar kunna det 
här nu, det är faktiskt sjukt roligt att köra :) fast några motorstopp
blir det ändå:P men men jag lär mig, det är trots allt bara tredje
gången jag kör
nu sitter jag i min säng och ska snart sussa, jag är sjukt trött,
dom små barnen tar verkligenkål på en;)
det blev ingen träning för min del idag men de tär ju match imorn
mot franke som jag hoppas att jag kan vara med på för det är ju
sista för den här säsongen:)
TAGGA NU TJEJER, SÅ AVSLUTAR VI DET HÄR FINT!

sussa sött så ses vi imorn

tjingeling
lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0