second day

andra dagen på fotbolls skolan och det blev äntligen lite fint väder:) ingen
direkt sommarvärme men solen lyser i alla fall. dagen börjades med en
mini föreläsning, eller vad jag ska kalla det, om hur man är en
bra kompis och vad som vad rätt och fel. sedan blev det massa övningar
bland annat så blev det mycket passnings och nickträning och även match
(såklart) eftersom det är de som går bäst hem hos grabbarna :) det blev
att ta några djupa andetag för mig, linda och niklas idag med men det är
så det är. dagen avslutades även idag med match mot grupp 5 och vilka
tog hem segern? jo mina grabbs såklart, 6-1!

nu har jag precis kommit hem från polisstationen. men lugn bara lugn
jag har inte gjort något dumt. jag va och fixade pass inför min resa till
grekland med alex i augusti :) ska bli så oroligt skönt och mysigt!
det är dags för träning om en timme men  vi får se om jag är med för
jag håller på att bli sjuk, känner mig hängig och halsen värker. och lite
huvudvärk på det också. men jag ska i alla fall åka dit vilket som ,
see ya soon :)!


jag hittade en gammal bild på mig, sara, sofia och vicky i full fart




även en på andrea, mig och sara från gamla tider :)


när du träffar någon utan leende
ge honom ditt



tjingeling
lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0