snart matchdax

idag har jag jobbat lite grann, bara tre timmar men det räcker. Sen åkte jag ner på stan för att träffa Filip som kom hem idag, mötte han vid stationen och sen gick vi och käka mat på Gränden! Mummms. Fläskfilé och pommes med beasås :D kittla dödsskönt i kistan!
Nu är jag hemma kollar på lite gamla top model avsnitt, men funderar på att sova en stund. speednap. 
Samling halv sex så då kan jag sova till 5, sen är jag nöjd :D Hoppas att vi vinner idag annars blir man ju ganska sur.. Synd att vi missar sverige-malta matchen.
Imorgon är det avslutning, äntligen sommarlov! inte för att det skriker sommar ute med sol och så men att få sova hur länge man vill. det ska jag iaf göra på fredag. så skönt, bara slappa och inte behöva tänka på något. Förutom att min kusin tar studenten, ska kolla på den. Stackars om det regnar. tycker synd om dom som ska ta studenten om det regnar. får hoppas det blir uppehåll. Men man får se det på den positiva sidan, dom går ju ut skolan då kanske man överlever regn:)
Menmen nu ska jag sova en stund och ladda till matchen i mina drömmar!

HEJA OSS IKVÄLL!! 


// vickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0