Solskeen!

Ja, detta har väl vart en helt okej dag måste jag säga. Började dagen med att sova ut som jag gjort varje dag det senaste året, detta har gjort att jag börjat ställa kolckan på 10 för att inte sova bort hela dagen, och så även idag! Kollade lite våra bästa år (en riktig toppen serie!!) sen bar det av mot beachen eller ja gräsmattan på Lögarängen, jag saknar stränderna i min kära hemstad! Efter några timmar där nere tog orken slut så  vi begav oss hemåt. För att ladda inför mötet såg jag till att inte äta så mycket så jag skulle vara riktigt hungrig och äta mycket gratis mat ;P
Mötet var lyckat, tyckte del lät riktigt lovande faktiskt. Ett stort plus till Annica Bohm som ska vara med i ledarsatben. Det gillas mycket!!
Nu återstår väl bara att se om det blir så bra som det låter men det tror jag nog!

Idag får de bli en:
Dagenssolbränna som går till Julle med sina knallröda smalben, såg inte alls så skönt ut ;)

Återkommer imorgon kväll efter en förmodligen väldigt händelsefattig dag...

Puss och godnatt barn =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0