SOMMARLOV!!

yes, då var det sommarlov. solen har till och med pallrat sig fram hoppas det håller i sig nu:)
vi fick tårta och brownies i morse som några i klassen hade bakat, mycket gott. fick mina betyg, ganska stolt faktiskt. 8 MVG och 1 VG, så sammanlagt har jag nu 14 MVG och 4 VG. hihi
nu åker jag till Turkiet om 16 dagar och har ingen aning om vad jag ska göra fram till dess :D ikväll ska jag kolla på Syrianska- VSK och då hejar jag såklart på VSK eftersom min lilla Filip spelar. spännande att se vilka som vinner, det lär ju vara ganska mycket folk som tittar också eftersom det är derby.
Ska iväg och käka lite innan det så blir ingen träning för mig idag.

// Vickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0