the fourth day

jag kom nyss hem från sista dagen på fotbolls skolan
det har varit riktigt kul men riktigt jobbigt också, men
barnen är ju för söta :) det hela avslutades med tävlingar
och matcher, även diplom utdelning och glass! så nu har
man fått lite extra på banken som man kan slösa bort lika
fort igen:)

nu sitter jag i min säng med en macka och lite te och
tittar på one tree hill säsong 3, det är så sjukt bra!
vad mer kan man göra en regnining dag som denna
förutom att mysa ner sig och sätta på en bra film och
äta lite gott? ibland är det faktiskt riktigt skönt när det
regnar, man kan liksom mysa till det lite extra då.
jag tänkte palla mig ner till ringvallen ikväll och titta på 
a-lags matchen, LYCKA TILL NU! men innan dess blir
det en liten tupplur och lite käk, favoriten tacos är beställd ;)
hörs senare

tjingeling
lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0