the last day

dagen igår va fullspäckad. jag, johanna och alex tog en frukost
ute i det varma vädet :) sen så blev det att slappa en stund innan
jag, alex och makkan åkte till simons stuga några timmar. det blev att bada, 
firra (inte det roligaste jag vet) och att äta gott. sen va det full fart hem innan
det va träning som gällde. sen under kvällen blev det filmkväll med
några kompisar :)

just nu så ligger jag ute och steker för fulla muggar, äntligen har sommaren
kommit till sverige ;) hur skönt som helst!
tänkte kila och bada snart, får se vart det blir :) sen träning ikväll för min del
med division 4, för jag ska spela cup i helgen med dom i örebro. nu va det
längesen man spelade en cup så det ska bli roligt!

ett stort lycka till ikväll i vlt-cupen nu tjejer!

det här blir det sista inlägget för mig :)
vi ses imorn på mötet

tjingeling
linaaaa


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0