third day

jag har precis kommit hem från fotbolls skolan och
det har varit strålande väder idag. jag har till och med
fått lite färg i fejan ;) dagen gick väldigt fort och avslutades
med filmning av våran match och när vi sköt straffar. det
uppskattades väldigt mycket av killarna ska jag säga,
de va så söta så när de intervjuvade varandra :) nu laddar
jag för sista dagen på fotbollsskolan imorn och håller
tummarna för att regnet håller sig borta när det är tävlingar
som står på schemat!

nu är det snart dags att laga lite käk innan det bär av
till ringvallen för sista u-matchen för säsongen,
19.00 mot franke, TAGGA TAGGA TAGGA!
skriver efter matchen, ciao så länge
lina


grabbarna grus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0