Jag älskar att blogga!

Och då var det min tur, jag som trodde jag skulle slippa undan men det gick  inte riktigt som planerat! Den där julia har då koll på allt! Sen har jag hört rycktas om att vissa fuskar och slipper undan utan bestraffning. Jag är lite besviken!!
Men nog om detta, man ska ju inte tycka synd om sig själv har jag hört....

Vi har ju faktiskt spelat match idag, vlt cupen mot norrby och jag tror nog att alla som var med förra året mot götlunda var lite extra taggade. Trots att förhållandena var slående lika med en dålig gräsplan och ett div. 4 lag som endast går ut för att förstöra vårat briljanta spel så gick det väl lite bättre den här gången kan jag väl konstatera, 11-2 blev det till slut och det var väl inte så mycket snack om saken, ännu en dag på jobbet är nu avklarad (med galans skulle jag vilja tillägga också).
Dagens blåsning går till Emma som snodde till sig Vickis mål genom att på mållinjen sparka in en boll som endå skulle gått i mål utan problem, stackars Vicki och fy på dig Emma!!! Men Emma du ska ha kred för din vilja ;)

Mycket mer har jag väl inte att tillägga ikväll så nu ser jag fram emot morgondagen, det ska bli spännande att få höra en ny röst. Inte nog med det vi ska få mackor, mums. Jag säger bara gratis är gott lär er det barn ;)



// Jill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0