:)

tjingeling lina här,
jag fick nyss ett sms från julia om att vara veckans veckans bloggare så det
var bara att sätta på datorn direkt och lägga in första inlägget. jag förstod
att det skulle komma förr eller senare så det är väl lika bra att få det överstökat ;)

för vissa var idag den första dagen på sommarlovet men jag själv slutade redan
i onsdags så jag är redan utvilad (notnotnot). man kunde ju önska en rejäl
förändring på vädret så man kan bättra på (skaffa sig?) brännan men jag håller mig positiv och 
hoppas på att det kommer!

idag så drog landslagets fotbollsskola igång på ringvallen och det blev en jäkla
fart från början. vädet var ju inte det bästa (som vanligt nu för tiden) men det gjorde inte
så mycket. jag, linda bergqvist och niklas wallin har en grupp på 11 pojkar i åldern
7-9 år. söta små barn va det men om jag säger så här vissa måste ju bara göra som
dom själva vill och lyssnar inte för fem öre, men det är bara att bita ihop och le
det är ju trots allt bara tre dagar kvar :) men roligt tycker jag i alla fall att det är!
dagen avslutades med att mitt lag spelade match mot grupp 5 och självklart så tog mina
grabbar hem matchen med 3-1. dom är faktiskt väldigt duktiga måste jag säga!

har nu sprecis käkat efter att ha varit på träning. sitter och väntar på alex som kommer 
vilken sekund som helst, innan vi ska krypa ner och sussa för natten!

nu taggar vi för sista matchen för u-laget på onsdag och ser till att vi avslutar säsongens
berg-och dalbana snyggt tjejer :)




det stora är inte att aldrig misslyckas
utan att resa sig varje gång man faller


// lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0