0-7

hejsan!
Bra kämpat mot djurgården idag tjejer, blev en tung start med 2 mål på kort tid sen stack det iväg lite väl mycket på slutet kanske, men jag tycker vi stundtals rullade runt bra. Man märker ju att vi verkligen kan när vi väl vill! Skulle vart kul att spräcka nollan men vi får sätta ett par mål på söndag istället! Har nyss vart på ica och shoppat popcorn, godis och mango med lillebror. Nu sitter vi framför teven & myser, kollar you, me and Dupree. Mamma kommer snart ner med glass också, muumms och usch va jag känner mig onyttig. Skulle va skönt med lite massage också, så himla ont i ryggen. Imorgon är Maria innbokad, vet inte riktigt vad vi ska hitta på, får väl se! Sen är det ju träning också, hoppas det blir hyffsat lugnt i alla fall, Träna lite fasta situationer skullle kanske vara bra, speciellt hörnor. Nej nu ska jag kolla klart på filmen och tigga lite massage av mamma, sen är det sovdax, känner mig helt slut. See you tomorrow :)
/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0