Äntligen min tur!..

jahapp! Då va det ääntligen min tur och blogga lite, som jag har längtat..
 
Den här dagen kunde vart perfekt om det inte hade vart för det tråååkiga vädret..blir helt deprimerad så fort jag kollar ut, får helt enkelt hålla mig inne. Vart en skön skoldag med endast en lugn morgonträning, tränade avslut i ca 1 timme, mycket välbehövligt! Kom hem vid 11 ungefär och hade tänkt sätta mig i sängen för å plugga lite, vilket inte va så smart. Somnade ganska direkt och vaknade med ca 30 min till träning, slängde snabbt i mig några mackor, bytte om och satt mig i bilen. Träningen bestod till största del av snack, vilket vi behövde, en vinst i Div 1 skulle inte sitta helt fel nu! Eller varför inte redan på torsdag mot djurgården i svenska cupen, haha kanske inte så realistiskt men man måste ju tro på laget, vi ska iallafall ge dom en rejäl fight! Efter träningen gick jag ner på IP här i hökåen och kollade tillberg-romfartuna, har väl sätt roligare matcher i mina dar. Nu ska jag ta mig något att äta och sätta min framför teven, vara lite social med familjen skadar ju inte. Sängen lockar ju också men felet är ju bara att jag är hur pigg-elin som hellst efter allt sovande idag, aja, hörs imorgon!
/elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0