åså regnar det igen..

tjabbatjena
Dagen började fint med att jag försov mig till 20 över 7, bussen gick 5 över halv 8. Men på något sätt han jag ändå med den, lycka! På schemat idag stod, engelska, idrott & matte. Känner mig helt slut i kroppen efter fysen vi hade på idrotten, jobbigt som tusan! Slutade vid 1, sen bussen ner på stan och tog en fika med maria och mimmie. Nu ska jag ta något att äta innan träningen. Hoppas på en lugn träning, min kropp skulle behöva det efter fysen och U-laget har ju trotts allt match imorgon och A på torsdag, fast å andra sidan evt man ju aldrig med bobben ;) åååh, och nu börja det spöregna också, jag trodde det skulle bli sommar? Nu äre matdax, ses på träningen!
/elin       



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0