Avslutningsvis

Oj va fort tiden går när man har roligt! Hela helgen har flugit förbi som en vindpust.

Vädret har verkligen varit kanon hela helgen! Det är min ursäkt till att jag inte bloggade igår. Dock ser jag ut som en tomat nu. Smällar man får ta! haha.

Jag vill gratulera alla som var med A-laget idag, som vann sin första match för säsongen! Det var verkligen på tiden. Hoppas att vindarna har vänt nu. Den onda trenden är bruten. 3-1 mot Mariehem hemma på Ringvallen. Kanske är det Ringvallen som står för vinsten idag? Alla andra hemmamatcher har ju spelats på Parken. Nej, spekulationer bara. Klart vi ska vinna resten av matcherna på Parken framöver!

Imorgon spelar U-laget match borta mot VIK kl 19.00. Tredje bortamatchen i rad. Jag saknar att spela hemmamatch på Ringvallen. Drick nu mycket vatten hela dagen imorgon tjejer! Det ska bli utomlandsvärme ännu en dag.

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0