Fredag

Vädret är verkligen kanon! Hoppas att det, som lovat, håller i sig hela helgen! :)

För mig, personligen, har vädret stor påverkan på mitt humör. Igår regnade det och blåste under träningen, vilket resulterade i att jag tyckte att det var tråkigt att träna och ville bara hem och lägga mig under täcket. Idag har solen varit framme sen jag vaknade imorse. Jag har varit igång ändå fram tills nu ungefär. Tränat två gånger, varit iväg och fixat och handlat inför morgondagens grillkväll med klassen, varit på stan med Patrik och såklart varit i skolan. Tänk vad mycket mer man helt plötsligt hinner med för att solen skiner!

Mer sol åt Sverige!

Nu ska jag lägga mig i sängen och slå på Mamma Mia-filmen. Är själv hemma i lilla lägenheten. Ibland är ensamheten oslagbar!

Mikkiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0