God kväll!

Efter många veckors väntan ringde äntligen Julia mig ikväll och berättade att det overkliga tillslut blivit verklighet. Äntligen är det min tur att blogga! ... Nej, så var inte riktigt min första tankenär beskedet kom. Men det är bara att lyda order och försöka göra det bästa av situationen. Hehe!

Idag har jag spenderat mestadels av dagen i skolan. Efter skolan cyklade jag hemåt i solskenet och slog genast upp fysikböckerna när jag kommit innanför dörren. Imorgon väntar ett fysikprov för min del. Även en muntlig redovisning på tyska ska genomföras. Ge mig en spark i ändan, tack!

Det är mycket nu i slutspurten vad gäller skolarbeten. Jag vet att det är samma för många av er andra också! Tänk vad stolta vi kommer vara över oss själva när sommarlovet äntligen är här! Kämpa på in i det sista! Det kommer i alla fall jag att göra!

Dock får ju inte träningen glömmas bort. Sen träning stod på schemat idag, 19.30-21. Sena träningar betyder turbulens i min hjärna. När vi under så lång tid tränat 18-19.30 så är man inställd på att ha gott om tid efter träningen att äta, duscha, plugga osv. Idag var klockan 21.20 när jag kom hem, vilket resulterar i att jag sitter här nu, 22.45 och bloggar. Nu ska jag gå och lägga mig. Provet börjar 8.30 imorgon!

"Man ska ha roligt i första hand. Om man sedan är duktig så är det bara en bonus."

Mikkiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0