Matchdag

Imorse var jag uppe med tuppen. 06.10 ringde klockan.Jag befann mig då på Lillåudden, hos Patrik (pojkvännen). (Observera att jag är ledig idag!) Jag satte mig på cykeln och cyklade hemåt i stormvädret. Väl hemma var det dags att börja tvätta! Nu, tre och en halvtimme senare är jag äntligen klar med all tvätt. Jag tänkte gå och vila en stund nu. I vanliga fall är jag verkligen ingen morgonmänniska..

Anledningen till att jag är ledig förresten är ju därför att vi har match ikväll. Min klass är nämligen i Forsmark på studieresa och lär sig om hur ett kärnkraftverk fungerar och går på fågelexkursion. Jag klagar inte över att ha match just idag. Dock är jag lite sur över att vi kommer att missa så gott som hela CL-finalen ikväll. Tråkigt!

Innan det är dags för samling ska jag plugga litteraturhistoria och cykla till banken för att fixa så att pengarna kommer in på rätt konto när jag ska börja jobba. Jag måste även ringa till Skatteverket och rådfråga lite nu när jag ska tjäna massa pengar! Hehe.

Klockan 19.00 är det dags för avspark mot Götlunda. Jag hoppas på att ett taggat BK30 (U) lämnar Västerås för att ta tre pinnar ikväll!

Mikkiz


U-laget i Falkenberg 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0