träskvandring

Hemma från skogsvandringen och tro det eller ej, vi hittade alla 10 kontrollerna!  Banan var beräknad att ta ungefär 1 timme, vi rullade väl in efter ca 1 h och 45 min, men lika glada va vi för det! Nu sitter jag här i min ensamhet och lyssnar på musica, ska nog plugga lite engelska snart tror jag, nationella nästa vecka. Juste! har MIS (människa idrott sammhäll) slutuppgift också. Blir anagligen så att jag skjuter upp det till nån annan dag som vanligt, så det bli jättestressigt i slutet, inte bra! Ser ut som ett bombnedslag i mitt rum också, kanske borde städa lite så pappa blir glad..ska nog ta tag i det nu. Får se om jag skriver nåntign ikv, har en del planerat så finns en risk att det kanske inte hinns med (: men se till å vinna mot västanfors nu tjejer, så hörs vi imorgon annars!
/EEHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0