Jag ser sooolen!

Har blivit tillsagd av el capitano att skriva 2 gånger/ dag så det är väl bara att lyda, haha! Kom hem från träningen för ett tag sen. Har hunnit duscha och få i mig lite mat, Spagetti och köttfärsås, muums! Ska alldeles strax gå och sätta mig framför tv, ryktas om att pappa har gjort efterrätt, :D:D Mycket rolig träning idag och jag tycker att vi spelade riktigt bra när vi väl fick igång spelet. Nu är det bara sätta igång och tagga för torsdagsmatchen, själv ska jag peppa från bänken så mycket jag kan, och hoppas få spela lite! :) ååh, håll tummarna för fint väder imorgon, jag ska nämligen orientera lite med skolan i rocklundaskogen..så om jag inte dyker upp på torsdag vet ni vart jag är. Äsch nu ska vi va possitiva, man har ju faktist kompass & karta, så svårt kan det väl inte vara? Nej, det kommer gå topppen! Sen får man ju korv med bröd & dricka efter, alltid trevligt. Nu ropar lillebror så ska väl gå och kolla vad han vill.. skriver väl imorgon om jag inte blir lost i skogen. Ha det bra! 
/elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0