zZzZzZzZz..

Blev en kebabpizza på pizzerian i hökåsen istället, vi orkade inte åka in till stan helt enkelt. Sen fick vi ju trevligt sällskap av mattias och andreas också :) Tog det bara lugnt med Maria innan jag åkte på träningen vid halv 6. SKÖÖNT att vi slapp regnet! Bara tagga igång till söndag nu, känner på mig att det blir första 3 poängaren..skulle inte sitta helt fel! Aja iaf, efter träningen skjutsade Adam mig och Maria till ringvallen där juventus-BK30 spelade. 4-3 till BK tror jag det blev? Hann bara se andra halvlek. Ikväll åkte jag hem till ;attias, där va maria och andreas också. Kollade på en skitäcklig film! Tillslut vart den aldeless för äcklig när dom skulle klippa av hälsenorna osv..så efter en omröstning blev beslutet att byta till never back down, yyes! Nu sitter jag här i sängen, har nyss ätit lite pizzarester som jag hittade i kylen, hehe fettto. Ska antagligen sova snart så jag inte sover bort hela dagen imrogon, skulle ju vara lite synd! Har inga exakta planer för imorgon, får se vad som dyker upp :) Sovdax nu, hörs imrogon och ses på söndag!
/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0