A to the manda, här för att stanna!

Hejsan mina vänner och beundrare och så klart motståndare.

Jaha då var det min tur att blogga..jag är inte den som i vanliga fall delar med mig av vad jag brukar göra, alltså jag är ingen bloggare. Så ni får ta detta första inlägg med en nypa salt.
men jag är ju så illa tvungen, jäsiken jäsiken julia.  

Min dag har som alla dagar börjat tråkig. Förutom när jag skulle åka buss till skolan, då var den extra tråkig. Fick sitta helt själv i bussen..Skulle egentligen åka med Malin men den flickan såg man inte av någonstans när man skulle kliva på..Men malin bad om ursäkt efteråt, den tönten. Hon skyllde på sin gräs(liga) sjudom även kallad pollen. Nu sitter jag i alla fall i skolan och eftersom jag har hål just nu..väldigt länge, tänkte jag att ja kunde spendera lite skönhetstid på denna blogg...

genom detta måste jag säga att jag har klivit framåt inom den sociala kretsen och även bland blogg Sverige! 
Nu anser jag mig mer som en veteran inom bloggandet och börjar ärligt talat redan tröttna. 

Amanda tänker och förmedlar:
jag satt och tänkte på en sak för ett tag sen. Hur skulle det vara om jag hette Pandan istället för Amanda, skulle alla tro att jag var ett djur då? Nog för att vi alla är det, homo sapiens you know, men jag menar en sån där som går på fyra ben och är svartvit och gillar bambuskott :) dom e fett söta.. 

tänkte starta upp en ny grej som jag hoppas ni brudar tänker ta efter, dagens visa

Eftersom denna dag är rätt kylig, därför tänker jag lite busigt säga att alla låtar som är gjorda av COLDplay är bra! det blir dagens artist istället! hihi..

nu ska jag hem till jonas och äta mat

puss och kram

Amanda


Kommentarer
Postat av: Colombianen

Det mest intressanta jag läst på länge! Du borde bli bloggare Amanda! Go Bk30!

2009-10-06 @ 16:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0