AmandaÄrDet

Hej!
Jag tänkte att jag skulle fortsätta på den inslagna vägen, alltså att berätta om min bussresa till skolan. Idag fick jag nämligen se en annan lagkamrat komma springandes till bussen. Denna dag var det Elin Hammar som fick löpa. Även hon hade turen med alla dessa människor som skulle gå på.

Skoldagen började 8.15 och slutade 12.15. Under den tiden hann vi med ca3 timmar biologi och 45min naturkunskap. Under biologin fick vi se en film om naturen och djuren i de stora skogarna. Jag måste säga att det finns väldigt mycket söta djur, får se om jag klarar  av att lägga upp en bild på en söt fågel :)

Efter skolan begav jag mig hemmåt för att fixa lite saker och vila inför träningen. Väl på träningen får jag frågan om vem det är som skriver på bloggen, ingen tror alltså att det är jag, men vem annars skulle de vara liksom? Träningen blev bättre ju längre den gick och avslutades med "kryss tävling". mer om den i "Amanda tänker och förmedlar".

Amanda tänker och förmedlar
Idag tänkte jag tala ut om mina tankar och känslor om "kryss tävlingen" som pågår i laget. Det är en tävling som går ut på att vinna matcher under träning och på så sätt få ett kryss i listan. Det går inte speciellt bra för mig om man säger så, jag har fortfarande inte lycktas få något kryss och ligger därmed sist. Vem som leder har jag inte riktigt koll på kan det vara Natta och Jill kanske? Jag ställer mig frågan efter varje träning hur det kommer sig att jag aldrig lyckas vinna, det spelar ingen roll vilka jag har i mitt lag jag vinner ändå inte. Sen känns det ju lite extra jobbigt att Kicko (som har diskbråck) har lyckats spela till sig ett kryss men inte jag som är helt frisk. Vad gör jag för fel?


Nu känner jag att det börjar bli lite långt så jag avslutar som vanligt med dagens visa idag utsedd av Såfia "myran" Myhrman
            - koka-kola veins

SOV GOTT ALLIHOPA ! :)

Amanda


Kommentarer
Postat av: såfia

mihhii vi diggar den låten!!

2009-10-08 @ 22:06:16
Postat av: intesåfia

vi diggar inte riktigt den låten jättemycket eftersom den blev sönderspelad

2009-10-08 @ 22:08:04
Postat av: Intesåfia2

Nej den är så gammal

2009-10-08 @ 22:52:20
Postat av: det här är såfia

bara för att ni inte är coola nog att lyssna på den! :]

2009-10-10 @ 02:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0