Bättre sent än aldrig och det får räcka.

Så där lite i efterskott .. :P Ber om ursäkt att det inte blev något idag/igår hur ni nu vill tolka det. (kl är nu 01.20)
Matchen idag gick väl lite sådär.. :P haha från mig iaf.. Men dom andra var duktiga =) Tyckte Elin skötte sig med ;) hehe. Alltid jobbigt att spela med press då man vet att man är tvungen att prestera.
Men vi fick ju trots allt hamburgare och allt ju ;) Super gott :D  Bra avslutning inför en månads uppehåll iaf =)

Har idag annars bara käkat pizza, kollat film på Malmaberg och spelat Buzz. Det var skit kul, trots att det inte gick allt för bra för mitt lag xD haha.

Jag ska väl ta och passa på och tacka för mig med då min vecka är över. Elin står precis här bredvid och säger att jag ska skaffa mig en egen blogg... men detta var nog bara en engångsgrej, om jag då inte åker på det nästa år :P Vilket vi inte hoppas på.
tuff tuff tåget

 Nee nu måste jag eller vi rättare kila i sängs innan vi ska upp igen. Elin ska med 05.59 tåget i morgon bitti för att åka ner till skåne igen.. och så klart är det jag som måste köra henne! Jublar är väl det sista jag gör :D Men dags för ett par timmars sömn nu iaf =)

Sov gott... eller det antar jag att ni redan gör!
/ Zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0