Gokväll

hej å hå här sitter jag och äter en härlig ölkorv ! höll först inte på att komma in på bloggen idag därför jag inte kunnat uppdatera er under dagen, men som tur var så löste jag å julia de här så nu ska ni få de senaste :D:D skämtåsido!
Ja ni vill väl kanske alla (32st, visst vare så?) veta vem jag är! Kicko här 65 år jobbar pensionerad på bring city mail för att man kan inte få nog av de där härliga jobbet ! speciellt inte dessa årstider=) Gillar även mysiga hemmakvällar och långa skogspromenader! OM någon är intresserad ;) hehe
Dagen har sett ut som en vanlig dag vart inringd till jobbet kl 7 stapplade mig dit på kanske 30 minuter inte illa för att diska samtidigt :D tjohoo De gick bra på jobbet, de var kul idag xD ! såg en död ekorre som var platt men fortfarande hade fin päls, den hare nog bra nu ! höll på att bli uppäten av en katt också som hoppa upp ur en brevlåda, jag var beredd fören brukar klösa lite annars. Me den här gången såg jag i stort sett hela kroppen komma uppflygandes ur ett brevinkast på ca 7 cm kanske ? Läskigt vare iaf , nog om jobbet sen vare dax för träning! Vädret var ju inte de bästa kallt å regningt, men de är nog en dag som en av oss i laget kommer minnas, Manda Pandaa tar sitt första kryss i krysstävlingen. Hon fixade det helt på egen hand för vi körde sparka ut varandras bollar och den som var kvar sist fick krysset GRATTIS!!! jag är så stolt men nu ska hon inte ta nå fler kryss så vi håller oss på lika tänkte jag =) sen vare väl inte så mkt mer att säga om den träningen.. Nu blire inget mer från mig för idag. too bad :D uppdaterar er imorogn igen om kroppen tilllåter! börjar bli till åren...
Godnatt sov gott vakna glad dröm om mig hoppas jag !

Avslutar med en bild som gör mig glad !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0