Jonas Pontusson gör mål i ESK (öppen kasse) HEHE bara så ni vet

God afton! Här sitter jag och kollar på sporten den, här dagen har vart rätt seg har bara legat ner känns de som men de är skönt de också :D sitter och webcamar och pratar med Julio här, hon är väldigt tyst för tillfället undra om hon lever ? Kul äredet iaf! Tog mig iaf ner på stan en sväng sen Jill vicki och lasseliten kom och plocka upp mig med minibuss så släppte han av oss på stan så gick vi och käkade donken det var najs! Sen kom min systers pojkvän förbi å vi köpte lite sushi och spicy och då åt jag de också, avslutade nyss med en härlig ostfralla och pucko precis som dagen började! Var intelite jag hade ätit men de är ju inte så ovanligt :D
Tänkte bara säga hejdå och tacka för mig har vart oväntat vad ska man säga kul? att skriva här men nu får det vara nog! Jag ska få dra lappen om vem som blir nästa veckas bloggare har julia lovat mig KANON! Hörde precis julia andas i micken fråga om hon levde och det gör hon så nu kan vi alla pusta ut igen :D Nu ska Jill och Jonas jonie pontusson komma förbi så ska vi se lite tecknad film och har kul !
Hade fint och nästa gång vi hörs så spelar jag fotboll igen lovar jag :D

Tack och hej för mig !

Den här hälsar, En sånn ska jag skaffa mig ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0