Noo, jag som trodde jag skulle slippa! :P

Jag som satt där så skönt i soffan, hunnit komma hem från träningen och sett de sista minutrarna av MFF-IFK 0-1. Så kom ett litet sms smygande.

GRATTIS TILL VECKANSBLOGGARE :)

Tack Julia, det värmde ;)

Matcherna är slut och nu är vi inne på sista träningsveckan innan uppehållet och dagen bjöd som vanligt på träning.
Måndag är alltid en måndag, men det var mycket skratt, x-tävlingar och snack om helgens bravader :P
Någon som lyckades få något nummer om jag inte kommer ihåg fel ;) Uppdatering på de måste vi ha!

För er som inte vet vem jag är så är jag en liten filur som flyttat hem från Malmö igen, efter att ha pluggat och spelat lite där nere. Nu springer jag runt på planen och sparkar dom andra flickorna i laget på benen =)
Det var ju lite kaos när jag kom men ingenting är ju omöjligt, eller hur tjejer ? :P Har varit en intressant resa med härliga töser =)

Nu får de räcka för idag :D haha. Hörs mer i morgon mellan plugget eller nå ^^
Sov gott, de ska iaf jag göra :D
Bjuder på en bild från Skåne-tiden.

Kommentarer
Postat av: Elin Rosén

Vad blev det i den matchen, seger med typ 11-0?:P Sannarps IP i halmstad?:P Snart ses vi!

2009-10-19 @ 23:23:42
URL: http://ElinRoseen-devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0