En match kvar ju!!

Mamma kommer precis in och påminner mig att jag ska städa... men vad gör jag inte, jo så klart så skjuter jag upp den till i morgon! Bra Wictoria, sånt gillar vi!  Nej men skämt o sido. En helt ledig kväll är vad jag unnar mig ikväll. Efter föreläsning och plugg med klasskompisarna bestämde jag och Kajsa oss för att knalla ner på stan. Vi var ändå för trött i huvet för att kunna förstå något mer. Väl nere gjorde Basse oss sällskap tills de att Kajsas tåg skulle gå. Efter de blev det fika som Malin.H. gjorde oss sällskap tills de att Basses tåg skulle gå. :P Och där efter blev det baaara en massa skitsnack om allt och inget! Alltid lika trevligt :D

Men nu är jag hemma igen vid denna kära lilla ägodel -datorn. Tänk om inte denna fanns, då hade jag ju inte kunnat berätta allt roligt (vilket jag ändå utelämnar) som jag faktiskt varit med om idag!
Städningen, den får bli av i morgon. Så blir till att fin putsa och bädda i ordning sängen till de att min kära skåne-tös till vän kommer upp och hälsar på. Elin! Wohooo!!
Apropå de.

Glöm inte komma och kolla provspelsmatchen på söndag kl 12.00 på ringvallen!
 Blivande bk-spelare? jaja upp till bevis ;)

Ska bli grymt skoj o få upp henne igen. Då är aldrig någon dag lugn om vi får bestämma =) Röj, röj, röj!

Men det var unna mig jag skulle göra ikväll, så därför får det vara slutskrivet för i kväll ;) Hörs mer i morgon =)
Sov gott när ni väl lägger er.
/ Z
Elin & me


Kommentarer
Postat av: Elin aka Skåne-tös

Oj, tror inte ens jag sett denna bilden?! Den får du skicka sen :9 Snart ses vi!

2009-10-21 @ 20:52:45
URL: http://elinroseen.devote.se
Postat av: My

Ni är så söta! :) Lycka till på söndag. Håller tummarna! :)

2009-10-22 @ 20:06:13
URL: http://myssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0