Skåne i skogen och päron i uppsala.

Då var man åter här igen då, där emot inte ensam! ;) För vi har fått besök av SKÅNE :D:D wohooo :DNu blir det röj i skogen ;) grymt glad:D Dock lite trött.
Har haft min sista föreläsning innan tentan som jag ska ha nästa fredag. Vetenskaplig metodik, japp. tro mig det är lika roligt som det låter =(
Men man kan ju göra så man blir på lite bättre humör.. och vad är inte bättre än lite shopping med bästa vännen ;) Jag tackar i alla fall inte nej :P Super kul! Detta blir då i morgon eftersom affärerna inte är öppna såhär dags =(

Hade sista träningen idag med. Riktigt skönt om jag ska vara ärlig faktiskt. Njuta av uppehåll nu :D eller iaf en vecka sådär innan jag ska dra igång med gymmandet.
-Kommer ju bli superwoman.
För att citera någon :D

Ragget för våran hemliga person var väldigt roande med. :P Visade sig att denna personen var 9 år äldre en våran tjej och han trodde hon dissade honom genom att säga att hon var yngre än vad hon faktiskt var. Det var kul när hon berättade de ialla fall ^^

Får se lite när jag ska ha tid å blogga i morgon. :P Men får väl försöka att inte svika mina trogna läsare. Stolt över er att ni faktiskt läser! :D

och förresten... detta måste ni bara se, har förstår ni inte rekomenderar jag att söka Koreansk adoptiv päron på youtube. ;). :P

Varning för Koreanska adoptiv päron i uppsala!
Kompis kompis som skall vara dessa till en sittning. Bild på min polare kommer i helgen ;)

Ha de skoj och ladda inför helgen vad ni nu ska göra ;) Blir käk med laget i morgon  vad rykterna sägs.. =) Kanske syns på stan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0