Hej Hello Hola Bonjour Ciao alla glada!

Jaha då var det dags igen, ett nytt inlägg ska formas..
Bussresan idag var desto roligare än igår, jag hade sällskap hela vägen och fick mig ett gott skratt när jag ser mina två kära vänner Frida och Malin komma löpande i full fart för att hinna med bussen. tur för dom att så många skulle på .. dagen började alltså bra med ett gott skratt :)
Dagen fortsatte efter idrotten med planering av vårat (mitt, malins, sofias och fridas) projektarbete och avslutades sedan med två timmars svenska. Vid tretiden satt jag på bussen igen den här gången påväg hem :) eftersom det är träningsledigt idag kommer kvällen spenderas med skolböckerna.

Amanda tänker och förmedlar
Folk i skolan (malin och jonas) tycker att jag borde ha talang för det här med att blogga, de tänker på Amandavardet och börjar kalla mig Amandaärdet. Ni kanske inte vet vem det är men hon bor iaf i västerås och bloggar. Det jag vill säga är att bara för att man heter Amanda betyder det ju inte att man är duktig på att blogga. Jag menar jag är verkligen sämst på det här men det finns andra saker jag är desto bättre på som tur är :)

Nej nu känner jag mig ganska färdig här, en sak kvar bara dagens visa idag utsedd av Malin "Lambi" Sandin
      - en busschaufför
Malin häslar även att det är premiär av bonde söker fru idag! klockan 20 på 4an

Ha en fin kväll och ta det lugnt
Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0