Fredagsmys!

Idag har jag avverkat matteprovet i skolan. Skönt att det är gjort. Hur det gick får man väl reda på på måndag! :)
Efter skolan fixade jag och Patrik lite med projektarbetet innan vi gick ner på stan en sväng. Patrik hittade en skitsnygg jacka och jag köpte en tunika på Gina. Sedan for Patrik på träning och jag köpte med lite mat innan jag cyklade hemåt.

Nu har vi kollat på idol, ätit tacos och godis! :) Så nu ska man väl vänta tills klockan blir halv elva så man får reda på vilka som går vidare i idol ;) Mina favoriter är Erik och Erika, heja, heja!

För övrigt har halsen blivit sämre idag och jag får se hur det blir med matchen imorgon för min del. Ska låta halsen vila under natten så blir det ett beslut imorgon. Klockan 14 ska jag vilket fall som helst pallra mig ner till Ringvallen och se A-laget föhoppningsvis vinna mot Kvarnsveden!! Kom igen nu tjejer! Imorgon kan ni avgöra!! (Om BP förlorar dvs) Det skulle sitta fint med att äntligen veta att kontraktet är säkrat till nästa år i ettan. Det är bara att köra gärnet!


Tack för mig!
/Mikkiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0