Godkväll!

Dagen började med kemilab 9.10-10.30. Sen hade jag håltimme till 14.30. Sköönt! Jag fick endel matte gjord eftersom jag har prov imorgon. Matte D mina vänner, ni vet primitiva funktioner, differentialekvationer, andra derivator osv. Inte så svårt att förstå sig på, nejnej ;)

Efter fotbollsgym som var slut kl 16 blev det lite mellis innan jag och Elin (Löfvén) knallade hem till mig. Lite senare dök Vicki upp och vi fick skjuts till träningen, lyxigt!

Nu sitter jag hos Patrik på Lillåudden. Vi har kollat på idol, ätit mat och avslutat middagen med chokladpudding. MUMMMMS! :)

Nu har jag brist på fantasi om vad jag ska skriva om. Jag tror det får räcka nu.

Nattinatti!
/Mikkiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0