HIIPPP HURRAY!

Han har öppnat pärlepooorten, så att jag kan komma in KOMMA IN!! (nån som ska ha nåt?) HEHE
Jahapp då var man 20 bast för att vara exakt, ljög lite om min ålder i det första inlägget för er som inte förstod =)
Blev väckt kl halv 7 av min mor å far som ringer å hmm tja försöker sjunga lite fint, låter mest som ett mummel men det är ju tanken som räknas! Sen går jag själv upp halv 8 sliter upp lite paket mamma och min syster skickat ner till mig de var kul :D kände mig som barn på nytt! Har sedan jobbat hela dagen, fick en fin present av min ena kollega, han tog min extradelning som vi brukar ha och delade den åt mig de kallar jag kompis ! Tack så mkt
Nu sitter jag här å ska försöka röjja lite här hemma men måste ladda batterierna först, sen är det som vanligt dax för träning får se vad det blir för spännande den här gången, jag ska nog försöka ge mig på kanske en 30 minuter sådär, iaf förska ta mig igenom uppvärmningen :D Vi ses på träningen snart! PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0